coś chrobocze!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • apw911
    Classic
    • 2013
    • 3

    coś chrobocze!

    Słowa mojego kolegi z KWK Brzeszcze :

    "pożar na dobrym złożu ugaszony, sprzedajmy metan do Synthosa, wode do miaste, kopalnia w 2016 miała stać się już rentowna (była by wcześniej, gdyby nie pożar), zainwestowano dużo kasy w sprzęt etc, i nagle chcą to zamykać... wszyscy uważają, że jest to obliczone na tanie przejęcie".

    i

    "podczas akcji protestacyjnej, jednocześnie wymieniali schody do biurowca na... marmurowe".
  • mayday1984
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    coś chrobocze!

    Witam od jakiegoś czasu mam pewien problem z octavią. Mianowicie tylko i wyłącznie na zimnym silniku z samego rana po nocy odpalam skodę, i coś chrobocze czasami na biegu jałowym! (podkreślam że jest tak tylko na zimnym silniku). kawałek przejadę aby silnik się delikatnie zagrzał i chroboranie ustaje. Podkręślam również że gdy stoi na biegu jałowym i słychać to chrobotanie, to po wciśnięciu sprzęgła ono ustaje. Czyżby może dwumas? ale to by się auto też dziwnie zachowywało podczas jazdy a tu nic. Proszę o jakie kolwiek odpowiedzi.

    Dodaj że ovtavia jest z 2003r z silnikiem 1.9 tdi 90km ma przejechane 237tys. Wszystko bylo wymieniane na bierząco
    Zbyszek M.

    Komentarz

    • maly2st
      Ambiente
      • 2013
      • 245

      #3
      Przypuszczam ze to moze byc lozysko oporowe (znajomemu tez tak chrobotalo/brzeczalo na luznych obrotach)

      Komentarz

      • witachu
        L&K
        • 2011
        • 1319

        #4
        przy tym przebiegu moze sie zacząc odzywac sprzegło. ale warto zacząc od drobniejszych spraw jak wspomniał maly2st,
        OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

        Auto Detailing: Dream Car Studio
        (znajdź również na fb)

        Komentarz

        • maly2st
          Ambiente
          • 2013
          • 245

          #5
          Ale lozysko oporowe jest w kompecie z nowa tarcza i dociskiem (chyba ze tarcza i docisk sa bardzo zdrowe to kupic samo lozysko) jak sie samemu nie robi tego to szkoda jest palcic dwa razy za robocizne chyba ze autko na sprzedaz idzie

          Komentarz

          • groochas
            Classic
            • 2010
            • 22

            #6
            A masz 100% pewności, że masz dwumas a nie jednomas ? Takie terkotanie jest dosyć charakterystyczne dla jednomasowych sprzęgieł, które mają sprężyny tłumiące drgania skrętne w tarczy sprzęgła. I właśnie te sprężynki troche terkoczą - rzecz normalna.
            Była O1, 1,9tdi 144 km, 308nm

            Komentarz

            Pracuję...